niedziela, 2 lutego 2014

Notatka Wstępna !

Cześć wszystkim ! :P
No więc tak-zaczynam pisać bloga z opowiadaniami :b Już od dawna nosiłam się z pomysłem stworzenia własnej książki, a że różne historie roiły się w mojej głowie już od dawna postanowiłam przelać je na bloga :P Będzie on raczej w klimacie fantasy, a opowiadał będzie o Darrelu :) Nie będzie to fantasy z jednorożcami, wróżkami, magicznymi różdżkami i latającymi słoniami-będę starała się utrzymać je w jak najbardziej realistycznym klimacie ale też dodam do niego humor (czymże jest książka bez chumoru ? ). Oczywiście będę wdzięczna z obecności każdego czytelnika, ale nie piszę tego bloga "pod czytelników". Chcę mieć miejsce gdzie mogę przelewać swoje wypociny i świadomość że nawet jeśli minie dużo, dużo lat i komputer mi się zepsuje to to opowiadanie ciągle tu będzie :]
         Tak więc...miłego czytania :D

Nowe rozdziały będę zamieszczać w każdą niedzielę ;)

2 komentarze: